6 Mayıs 2009 Çarşamba

Yaklaşırken

Bugün içimde yoğun bir duygu yaşıyorum. Pazar günü anneler günü yaklaştığı için televizyonda hep anneler günü ile ilgili reklamlar dolaşıyor. Babacıkla biz evlendiğimizden beri her anneler gününü kutlardık zaten atlamadan.
Ama bu sefer başka meleğim... Gerçekten hak ediyorum şimdi kutlama yapmayı sanırım. İçimde senin varlığını hissettiğim günden beri hayatım hep senle dolu. En çok da sana bir şey olmasından korkarak yaşıyorum. Annelik içgüdüsü bu olsa gerek diyorum kendi kendime.
Neyse, bu yazıyı yazarkenki amacım senle bunu paylaşmaktı. Ben yazarken, okurken, uyurken vb. birçok şeyi yaparken seninde beni hissettiğine inanıyorum. Kendimi çoğu zaman senle sohbet ederken buluyorum aslında farkında olmadan. Sana nasıl bağlanmışım işte bu zamanlarda anlıyorum canımın içi. Ve bu ilk anneler gününü senle geçirmek çok değişik olacak biliyorum. Varlığını hissettiğim için her zaman şükrediyorum. İyi ki geldin canım kızım. Seni çoook seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder