3 Mayıs 2011 Salı

Allahımın izniyle teyze diyecek "güzelliğe" dair

ne güzel bir kelime gelirdi bana taa küçüklüğümden beri "teyze" lafı. ama öyle sokakta gördğümüz komşu teyze, hanım teyze gibi hayatımıza arada bir giren kavramlardan olmayanı... gerçek olanı birebir yıllarca yaşananı :)
2-2,5 hafta önce öğrendim dünyaya merhaba demeye niyetin olduğunu... ve bugün annecikle babacığa kalbinin sesini dinletebildin... demek böyle birşeymiş teyze olmak. şimdiden heyecan içindeyim.
önce cinsiyet belirlemeye çalıştım senin için kafamda; kız mı olmalıydın acaba aşKuzuma simay'ıma arkadaş, yoksa erkek mi iyi bir sırdaş. sonra vazgeçtim ikisinden de hayırlısıyla eli ayağı düzgün hayırlı bir evlat ol da inşallah gerisi farketmez...
sonra isimler beğendim sana değişik değişik ama hiçbirini yakıştıramadığım hala devam etmekteyim ya bu oyuna. dur bakalım nolcak...
sonra kıyafetler oluşturdum kafamda hemen şunları şunları almalıyım diye, sanki biri kovalıyor ya beni... heheheeee. ama sölemeliyim ki her kıyafet sana çokkkkkkkkkk yakıştı.
yani diyeceğim şu ki ufaklık TEYZE liği bana yaşatacaksın ya inşallahhh, seni çokkkkkkkkk seviyorum...
ilknur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder