8 Mayıs 2011 Pazar

İyki varsın kuzummm

Simay'ımmm ay gibi parlak kuzumm. 3 yıldır benimlesin bu guzel günde. İlk anneler gunümüzde Allahımın büyük bir armaganiydin bana meleklerin icinden. Elimden geldiğince mutlulukla besledim seni icimde. Şarkılarım hep sanaydı, her nakarat senle başlardı. Cok ismin oldu ama hiçbirisi bu kadar yakışmadı sana. İkinci anneler gunümüzde 7,5 ayliktin ve "anne" kelimesi bu günden cokk önce ben "baba" yi öğretmeye çalışırken çıka gelen en Guzel armağandi senin dilinden. "ann-ne" dedin. Nasılda bekliyormusum bu kelimeyi o an farkettim. Ve bu yıl 3. Yılımızda 19. Ayın bitti. Cok guzel sohbetler ediyorsun benimle. Kahvaltıdan sonra "olsun" dedin bana. Baban öğretmiş banyoda ellerini yikarken bugün anneler gunu anneye "anneler gunün kutlu olsun" de diye. Sense gelip "olsun" dedin. Ama dunyaları getirdin sanki kalbime. Bugüne özel benle doluydu tüm tüm sözlerin. Zaten benimle cok bütünsün ne mutlu bana ki. Ama bugün bı başkaydin annecim. Şimdilik baban yazıyo senin yerine kutlama notlarını ve yalnız seciyo bana vereceğiniz hediyeyi. Âma en büyük hayali senle beraber 'hediye seçip, sabahına beraberce kahvaltı hazırlayıp, beni kaldırdığınız' günlerin gelmesi.
Ve hayatımda o boncuk boncuk gözlerinle ve tatlı dillerinle SEN ve en büyük destegi ve sevgisiyle BABAN varya, ben dunyanın en MUTLU ve ÖZEL ANNESİYİM. iyki varsın varsınız. Sizi cookkkk seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder