31 Mayıs 2011 Salı

yeni gelen

canımmm, teyzecim, gelmeden gönlümü fetheden!
bu blogu aşKuzum simayımmmm için açmıştım aslında, hamileliğimi öğrendiğimde...

ona adamıştım adını da "beklenene" diyerek ama devamettiremedim çok fazla başladıktan sonra malesef. çok istedim her hafta yazmayı resimler çekip koymayı ama olmadı olamadı kısmet işte...
sana da bişeyler yazmak istiyorum hafta hafta ya da ay ayy. ama bana güven olur mu bilmiyorum :)) heheheee

Simayım çilek kokulum dertlerimin dermanı, sende üstüne alınabilirsin bu haftalık yazıları, seni de hissediyorum çünkü yazarken. kendimi hatırlatıyor bana ve dolayısıyla seniiiii...

12 haftalık oldun ufaklıkkk. artık yutmayı öğrendin bu hafta biliyo musun ama tam beceremiyorsun ve hıçkırık tutuyorrr. hıkk hıkkk. bu hışkırıklar seyirme olarak hissedilebiliyor zaman zaman dikkatli ve deneyimli annelerce. senin annecik hissetti mi hiç böyle bişey bilmiyorum ama ben en başından beri hissettim çilek kokulumun hıçkırıklarını. ben onlara hıkkıdık diyodum ve hıçkır annecim hıçkır da büyü diyordum.

en başından beri sohbet ettim simayımlaaa, herşeyi her olayı anlattım ona. şarkılar söyledim, dualar okudum, masallar anlattım, seyrettiklerimi paylaştım aklına gelen herşey yani.
kimbilir erken konuşmaya başlaması da bu sebeptendir belki de.

merak etme seninde konuşmayı çok seven bi annen var, bol bol konuşur seninle. arasıra çığlık gibi sesler duyarsan merak etme haaa. onlar annenin istemsiz çıakrttığı iç sesleri aslında heheheheee...

varya ufaklık seninle çok iyi anlaşacağız şimdiden hissedebiliyorumm!neyse gelelim şuanki haline fazla dağılmadan. artık tüm organlarında oluşmuş hadi iyisin, saçların ve tırnaklarında uzamaya başlamış bile Allahımın izniyle, ne hoş di mi? artık hacim olarak büyüyosun da... diş etlerinde 20 dişininde yeri belli olmuş ayrıca. baş-popo uzuznluğun yaklaşık 6-7 cm., ağırlığın ise 9-14 gr. kadarmış. yani tüy sikletsin halaaaaa...

hadi bakalım teyzecim iyi beslen de güçlü bi bebiş ol emii, bak dışarda seni dört gözle bekliyorz. sağlıkla, huzurla ve en önemlisi de hayırla gel ufağım emi...

seni özleyen teyzenn...

3 yorum:

  1. Teyze anne yarisi,ABLA can'dan ote...aglattin bizi duygu dolu cumlelerinle benim sana olan SEVGIMI her donem etrafimda kim varsa bildi,sasirdi "bu nasilbi sevgidir diye" 'sonra "kucuk dunyam/findikli kurabiyem/tadina doyum olmayanim geldi aramiza O'nun sevgisi tarif edilmez bisEy tek eksigim uzuntum buyurken her donemine sahit olamamak(ona yemek yedirmeeyi/uzerini degistirmeyi/biseyleri ogretmeyi) uzuyor,anne yarisi olamamak,komsu teyZeden bi farkim yok simdilik:( ama tek istegim BiZiM UFAKLIGIN gercekten bizim olmasi,hep birlikte bakmak,Simay imla oz kardes gibi olmasi BizZ gibi kenetlenmeleri Insallah AMiN..tesekkurler ablacim tesekkurler Teyzecim :))

    YanıtlaSil
  2. Sen komşu teyzeden hep farklisin hep de farklı olacaksın. En zor zamanlarımızda sen vardın yanımızda. Sevgi emek istiyo ve sen bunu fazlasıyla yaptın yapıyosun da. İyki de varsın. Simayimiz herseyin farkında merak etmee

    YanıtlaSil
  3. Mami Simayin mamisi ;) iki ayri ev tek yuva sloganiyla ciktik yola..Simayda bizim yeni gelende.:)

    YanıtlaSil